Известие

Collapse
No announcement yet.

na4inanie

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • na4inanie

    zdraveyte kolegi alfisti
    Predi izvestno vreme se zehvanah da restavriram edna alfa SPRINT,mnogo hubava koli popadala v racete na neveji i pi6man maistori.Otna4aloto miskleh 4e 6te e mnogo mnogo lesno-malko karpene,malko boq i osvejavane i gotovo.No v protzes na zanimanie se ustanovi 4e mnogo ne6ta sa pobalgarqvani i to po nai-neskoposaniq na4in.Ta se nadqvah nakoi da pomohne s info otkade moga da namerq 4asti,dokumentaztiq i poddobni ne6ta
    Kolata ima obe6tava6ti izgledi osobeno sled modifikatziite koito sum i zamislil
    Nadqvam se 4e nqkoi 6te moje da mi pomogne

  • #2
    zdravei priqtel
    zna4i az sam na sy6toto polojenie no si vzeh 75 2,0 TS v okaqno systoqnie i taka kato gledam edno pone 3 4e i pove4e hilqdi 6te fryknat za da q vystanovq

    eto ti dobyr sait s dosta info i modifikacii i remonti na sprint
    http://www.alfasprint.com.ru
    pogledni i v links tam sy6to ima dosta info uspeh

    Comment


    • #3
      аз имим въпрос относно реставрацията и то най-вече при кърпенето има ли някакви специални изисквания-имам предвид някакви международни такива
      защото съм чувал една доста странна история за порше реликва, някакъв германец давал на собственика му(българин) много пари зада му го продаде, българина обаче решил да го реставрира сам, след което го предложил на същият германец, а той му казал че колата вече струва няколко пъти по-молко
      ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


      :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

      Comment


      • #4
        според мен е въпрос на качество на реставрацията.споменава ли се в тази история как е реставриран автомобила , дали е променян или е станал същият както когато е бил произведен

        Comment


        • #5
          говориме за реставрация при която примирно автомобил от 50-те години ще струва след реставрацията си примерно около 100 хиляди евро
          та аз разглеждах сайта на омикрон енжинеринг и от там останах с впечатлението че си правят (или вече имат готови) специални матрици за всеки детайл който се реставрира
          примерно пода ако е изгнил се сменя цялото пано от пода както е било направено при производството
          а пък в тази история която аз съм чул просто нашенеца почнал да кърпи парче по парче изгнилите места както се прави москвич например
          ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


          :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

          Comment


          • #6
            ми то затова и немеца му е казал че тая кола вече не срува същите пари.
            в моя случай реставрация е силно казано,първо защото колата не ретро и второ се надявям с минимални средства да и вдъхма поне малко по добър външен вид засега
            много зле са се държали с тая алфа

            Comment


            • #7
              Aко колата не е в оригинален вид цената й пада с около 40%, т. е. ако една такава реставрирана струва 50 000 евро ще й вземеш 30 000, каквито и да са подобренията и колкото пари да си вложил (ако изключим възможността да направиш някой уникат от 500 коня нагоре) Важното е да бъде все едно сега излиза от завода. Абе общо взето по предавания като съм гледал една реставрация отива към 10 годинки, ако ти е хоби. Аз след толкова време не знам как бих се разделил с такава кола .
              Какво ще кажете за Alfa Romeo Montreal? Дали има такава в България? Производството е само за САЩ, но в mobile.de съм виждал няколко пъти да се продава.
              Alfa Romeo 155 1.8TS
              Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

              Comment

              Working...
              X